Orkar faktiskt inte

skriva hela inlägget. Men jag är på jobbet, jag har tränat, jag har köpt realunch till imorgon när jag ska hit igen och nu ska jag alldeles snart smita iväg på middag och konsert med min snubbe. Dottern ska rida ikväll, sonen skickade in ansökan till gymnasiet i god tid igår. Det ösregnade imorse men nu har det klarnat upp.

Jag har skickat in semesteransökan, både för i sommar och för en Järvsöhelg alldeles snart. Imorgon bitti ska jag till naprapaten – världens bästa naprapat har återuppstått efter flera års nätskugga. Hej då, gåsfot! (Hoppas jag.)

Ja, det var väl bara det. Återkommer.

2 reaktioner på ”Orkar faktiskt inte

  1. Jag får googla vad gåsfot är för det vet jag inte! 🙂
    Fint att sonen fick in sin gymnasieansökan i tid, och att han faktiskt ville söka något! Det känns som att han är lite på väg ur hormonträsket? Fint i så fall!
    Hoppas att du orkar skriva längre snart, och hoppas middag och konsert blir bra!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.